PACKSHOTY

 

Z definicji zdjęcia packshot to zdjęcia opakowań (ang. package shot). Wywodzą się one z czasów gdy tego typu fotografie wykorzystywane były w katalogach, broszurach, flyerach reklamowych. Są to zdjęcia proste, bez kreatywnego oświetlenia, można by wręcz powiedzieć że jest to typ fotografii dokumentacyjnej, bez walorów kreatywnych.

 
 

Packshoty a zdjęcia produktowe na białym tle

Przez lata pojęcie packshot uległo trywializacji co doprowadziło do nazywania każdego zdjęcia na białym tle - packshotem.
Prowadzi to często do wielu nieporozumień natury cenowej oraz oczekiwań co do jakości zdjęć.
Packshot należy rozumieć jako fotografię ekonomiczną, rozwiązanie które zapewnia podstawową prezentację produktu.

 

Dlaczego Packshot

Zdjęcia te są idealnym rozwiązaniem dla osób wchodzących w rynek ecommerce, chcących poprawić wygląd swojego asortymentu względem np, zdjęć robionych za pomocą telefonu komórkowego.  Packshoty są świetną opcją budżetową, pozwalającą na szybki i profesjonalny start i wzrost sprzedaży asortymentu w naszym sklepie internetowym. Sprawdzi się szczególnie tam gdzie ilość produktów jest duża oraz gdy nie mamy do czynienia z dużą konkurencją oferującą ten sam produkt.